משימה מספר 5 -פרויקט בניית יחידות מתוקשבות
- נושא היחידה: יום העצמאות
- קהל היעד: ילדים כיתות ה' עד י"ב
- צורת הלמידה, מקום ביחידת לימוד כוללת (האם יינתן כשיעורי בית/ בכיתת מחשבים, בכיתה רגילה באמצעות טאבלטים/ ניידים). : ניתן לסרוק ברקוד והשתתף באמצעות סיסמא או כל משתתף יכול להיכנס לטריוויה בעזרת הסמארטפון בכתובת triv.in
- דעתך על הכלי מצד המורה והתלמיד? הכלי נוח ומורה, התלמיד ישלב משחק וידע.
- איך זה עובד ? המורה פותח משחק חדש, כותב בו שאלה או שתיים לדוגמא, ו"פותח" אותו לעריכה על ידי התלמידים. המערכת מייצרת קישור אותו ניתן לשלוח לתלמידים, אשר יכולים בתורם להוסיף שאלות למשחק (דרך המחשב בלבד). לכל תלמיד תהיה גישה רק לשאלות שהוא עצמו הוסיף.המורה, כעורך המשחק, יכול לערוך או למחוק את שאלות התלמידים בכל עת. הוא גם יכול "לנעול" את המשחק בשלב מסוים ולמנוע הוספת שאלות חדשות.בזמן הרצת המשחק, יופיע קרדיט לצד כל שאלה שכתב תלמיד.
- באיזה אופן ניתן לשלב בכלי זה מיומנויות לשימוש במאגרי מידע ? התלמיד יוכל לקרוא לפני תחילת השאלון חומר בנושא הנדרש
- האם תמליץ למורים ליישם כלי זה בהוראה? כן. כלי זה יעזור לתלמידים לדעת את הדברים באמצעות משחק, התלמיד ילמד את הנושא בדרך חוויתי.
יתרונות:
- השאלות מופיעות גם על צג השחקנים ולכן אין חובה במקרן (בניגוד ל-kahoot).
- ניתן לשלוט על קצב המשחק (בניגוד ל-quizizz).
- ניתן לקחת משחק קיים ממאגר המשחקים הפומביים ולהתאים אותו לצרכיך.
- לשחקנים יש 3 גלגלי הצלה לאורך המשחק (קהל, 50/50, רמז).
- הידעתם ? – ניתן להוסיף לכל שאלה טקסט הסבר אשר יוצג לאחר המענה על השאלה.
- תמיכה מלאה בעברית, בממשק ובמשחק.
- מצאת משחק ציבורי ואתה מעוניין לערוך בו שינוי ? תוכל ליצור עותק מותאם לצרכיך.
- בניית משחק שיתופי (!!!) על ידי התלמידים – הסבר בסרטון מטה. מחייב הרשמת תלמיד.
- ההתלמידים לא זקוקים להתקנת אפליקציה, אלא נכנסים לקישור triv.in ומזינים את שמם ואת קוד המשחק מוצג בעמדת המורה.
- מגבלת מספר תווים: השאלה מוגבלת עד ל-60 תווים; כל אופציית תשובה מוגבלת עד ל-60 תווים; רמז לא מוגבל במספר תווים; הידעת מוגבל עד ל-98 תווים.
- משחק לדוגמא:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה